loading...
طرفداران twilight

Homan بازدید : 67 چهارشنبه 09 فروردین 1391 نظرات (2)

نمایه

کشور اتریش با 83853 کیلومتر مربع وسعت، یکصد و هفتمین کشور جهان است. این کشور در مرکز قاره اروپا واقع شده و به دریا راهی ندارد.

همسایگان این کشور عبارتند از: سوئیس در غرب، ایتالیا و یوگسلاوی در جنوب، مجارستان در شرق و جمهوری چک و آلمان در شمال.

پایتخت آن شهر وین با جمعیتی در حدود 1592800 نفر می باشد، از دیگر شهرهای مهم این کشور می توان گراتس، لینتس، زالتسبورگ و اینبروک را نام برد.

ایمنی و امنیت

1- آمار جرائم در این کشور نسبتا پائین است. با این حال جرائم کوچک و خیابانی نظیر جیب بری و کیف قاپی در سالهای اخیر افزایش یافته است. این گونه جرائم بیشتر در متروها، پیاده روی خیابان های شلوغ، رستوران ها و لابی هتل ها و دیگر اماکن پر رفت و آمد اتفاق می افتد. این گونه موارد در مرکز شهر وین بیشتر اتفاق می افتد.

2- با توجه به وقوع مواردی از سرقت از داخل اتومبیل، همیشه خودروی خود را قفل نموده و هرگز اشیاء ارزشمند خود نظیر گذرنامه و ...  را در داخل خودرو رها نکنید.

قوانین، آداب و رسوم

1- قوانین این کشور در رابطه با جرائمی نظیر حمل یا استعمال داروهای ممنوعه و از جمله مواد مخدر و روان گردان بسیار سخت گیرانه است. این مجازات ها می تواند شامل حبس های طولانی و پرداخت جریمه های سنگین باشد.

2- برای رانندگی دراتریش می باید گواهینامه ملی این کشور یا یک گواهینامه بین المللی (I D P) در اختیار داشته باشید. (I D P) یک مجوز بین المللی برای رانندگی است که دارندگان آن قادر خواهند بود بدون نیاز به گذراندن دوره های آموزش رانندگی یا شرکت در امتحانات راهنمایی و رانندگی در بیش از 160 کشور جهان رانندگی نمایند، مضاف بر اینکه این مجوز به عنوان یک سند معتبر بین المللی، می تواند تعیین و تأیید کننده هویت دارنده آن به شمار آید. اضافه می نماید متقاضیان این نوع گواهینامه می توانند در داخل کشور با مراجعه به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران معاونت راهنمایی و رانندگی و با ارائه گواهینامه ایرانی معتبر خود، نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

3- به علت عدم وجود قرار داد انتقال محکومین از حبس میان دو کشور، در صورتی که فرد به هر عنوان توسط مقامات قضایی این کشور به زندان محکوم شود، می باید دوران محکومیت خود را در زندان های محلی سپری نماید.

4-  چنانچه به هر دلیل توسط پلیس محل بازداشت شدید بلافاصله از مامورین بخواهید به استناد ماده 36 کنوانسیون وین ناظر بر امور کنسولی، مراتب را سریعا به سفارت یا نزدیکترین سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران اطلاع دهند و چنانچه زبان محل را نمی دانید از امضاء هرگونه اوراق و اسناد خودداری فرمائید. البته می باید مطلع باشید شما در این کشور تحت حاکمیت قوانین و. مقررات محل بوده و وظایف نمایندگی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ارائه خدمات کنسولی به معنای نقض مقررات کشور متوقف فیه نمی باشد.

5-  دولت اتریش دارای قوانین سخت مهاجرتی بوده و مسافرین ایرانی باید مراقب باشند در صورت مسافرت به این کشور از زمان مندرج در روادید خود تخطی ننمائید.

الزامات ورود و اقامت

1- با توجه به الحاق این کشور به اتحادیه اروپایی و لزوم تبعیت آن کشور از مقررات شنگن، قوانین مربوط به ورود و اقامت آن درحال تغییر است.

توضیح:

شنگن عنوان توافقات میان تعدادی از کشورهای اروپایی است که با هدف کنترل بهتر مرزی و همکاری در این رابطه به امضا رسیده است این کشورها عبارتند از آلمان، اتریش، اسپانیا، ایسلند، ایتالیا، بلژیک، پرتغال، دانمارک، سوئد، فرانسه، فنلاند، لوکزامبورگ، نروژ، هلند و یونان. گفتنی است در این میان دولت ها ی نروژ و ایسلند بدون اینکه در عضویت اتحادیه اروپایی باشند از مقررات شنگن تبعیت می کنند و بالعکس انگلستان علیرغم عضویت در اتحادیه اروپایی متعهد به مقررات شنگن نمی باشد. این دولت ها بر اساس مقررات شنگن ضمن تسهیل تردد اتباع خود در محدوده شنگن، ورود و خروج اتباع خارجی را نیز به این محدوده به صورت مشترک مدیریت می نمایند.

لازم به ذکر است علاوه بر کشورهای فوق، ده کشور استونی، اسلواکی، اسلوونی، جمهوری چک، قبرس، لتونی، لهستان، لیتوانی، مالتا و مجارستان که در می 2004 به عضویت اتحادیه در آمده اند موظف هستند مقررات شنگن را در قوانین ورود و خروج خود وارد نمایند.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hasan در تاریخ 1348/10/11 و 16:45 دقیقه ارسال شده است

سلام
تجربه نشون داده که وبلاگهایی که در سایتهای مختلف لینک داشته باشند
بازدید کننده بیشتری رو جذب می کنند و همچنین در لیست بالاتری از جستجوهای گوگل قرار می گیرند.
http://it20.blogveb.com
پاسخ : thanks

این نظر توسط محمد در تاریخ 1348/10/11 و 16:02 دقیقه ارسال شده است

سلام
راز موفقیت شما چیست؟

صد راز ساده افراد موفق

استفاده از تجربه افراد موفق و الگو برداری از انها یکی از بهترین راه های رسیدن به موفقیت است.

همیشه عامل عدم موفقیت هایمان خودمان هستیم.
khavaranshop.com/detail/110094


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه چیزی دوست دارید اتفاق بیوفتد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 1,012
  • بازدید کلی : 23,683
  • کدهای اختصاصی