loading...
طرفداران twilight

Homan بازدید : 70 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (2)
سلام من هومن هستم و مدیریت این سایت بامن هست!
Homan بازدید : 256 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (4)

پوستر رسمی و جهانی سپیده دم بخش دوم ارکان شد و برای دانلود گذاشته شد که در ادامه مطالب میتونید این پوستر را در سایز واقعی و از سرور اصلی دانلود کنید.

 

Homan بازدید : 383 دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

کرستن استوارت به خاطر بازی خوب و عالی اش در گرگ و میش و سفیدبرفی و شکارچی توسط جیمی کیمبل شو من معروف آمریکا دعوت شده بود که در این قسمت دو تا از عکسهای این شو را برای شما گذاشتیم که میتوانید در ادامه مطالب این عکسها را دانلود کنید. ( دانلود از سرور اصلی )

Homan بازدید : 206 شنبه 23 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

سایت The Examiner اعلام کرده که به احتمال بسیار زیاد سپیده دم بخش اول در مراسم MTV جوایز بسیار بزرگی را دریافت خواهد کرد به نقل از این سایت سپیده دم بخش اول شانس بسیار زیادی در صحنه هی عاطفی و بهترین فیلم خواهد داشت و همچنین این سایت شانس گرگ و میش را در MTV امسال در 5 قسمت برنده شدن میبیند.

میتوانید متن کامل این سایت را در ادامه مطالب بخوانید.

Homan بازدید : 158 جمعه 22 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

تمام خون اشام ها باید زیر نظر گرهی به نام ولتری یا بزرگان باشند ان ها در جایی به نام volterra در tuscony در ایتا زندگی می کنند.انها باید جایی خارج محوطه انسان ها باشند. انها به دانشمندان و دکتر ها احترام می گذارند.یکی از اساسی ترین قانون ان ها این است که با خشونت نکشند در زمانی شخص ارزوی مرگ را ندارد 

 

Homan بازدید : 122 جمعه 22 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

رابرت پتینسون پس از اتمام فیلمبرداری فیلم های بیل امی و کمپولیس در فیلم دیگری ایفای نقش میکند که اسم این فیلم " عملیات : لیست سیاه " است این فیلم که در مورد دستگیر صدام حسین است .

Homan بازدید : 396 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

در twilight part 2 breaking down رنزمه که یک بچه ی بسیار مهمی است و ولتری ها یا بزرگان قصد بدست اوردن ادوارد و الیس را دارند ولی حالا بلا از زندگی جدید و خون اشامی اش دارد لذت می برد. و حالا در قسمت جدید جنگ کالن ها و ولتری ها را خواهیم داشت و شما برای ادامه مطالبی که ترجمه کردم می ت وانید به لینک ادامه مطلب روید

Homan بازدید : 322 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

وقتی او را میبینم زیبایی برای من بار دیگر معنا پیدا میکند هرگز انقدر آروم نبودم به او گفتم دیگر تمام شده و دست هایش را گرفتم و گفتم برای همیشه و چشم او بار دیگر درخشید.

سری جدیدی از عکسهای خانواده ادوارد کالن برای دانلود اماده شده است که میتوانید در ادامه مطالب دانلود کنید.

 

Homan بازدید : 168 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

منتقد : راجر ایبرت

سری فیلم های Twilight سه اپیزود خود را صرف کرد تا نشان دهد بلا سوآن با وجود التماس های ادوار کولنِ خون آشام، مصرّانه قصد دارد باکرگی خود را حفظ کند. حالا اپیزود The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1 ساخته شده که شما را وا می دارد برای بلا سوآن ارزش قائل شوید. او موفق می شود باکرگی خود را تا بعد از مراسم ازدواج حفظ کند. سپس بلا و ادوارد برای گذراندن ماه عسل خود راهی مخفیگاه مجللی در برزیل می شوند. صبح روز بعد از مراسم ازدواج، تن بلا سیاه و کبود شده، تخت خواب شکسته و همه ی وسایل این طرف آن طرف پرت شده و رومبلی ها پاره پاره شده اند. خدای من! چه اتفاقی افتاده؟!

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/naghd/twilight/sghgfh.jpgما از هیچ چیز خبر نداریم. فیلم چیزی به ما نشان نمی دهد! بله، صحنه ی از بین رفتن باکرگی بلا که تماشاگران زیادی منتظر رسیدن آن بوده اند، کاملاً پشت پرده رخ می دهد. اینکه آن شب واقعه ی مهم رخ داده، 14 روز بعد از مراسم ازدواج مشخص می شود که بلا (Kristen Stewart) دچار تهوع صبحگاهی شده و می فهمد باردار است. شاید بیش از یک قرن از مرگ ادوارد کولن(Robert Pattinson) بگذرد، اما هنوز می تواند اسپرم های قدرتمندی تولید کند! آیا انسانها و خون آشام ها می توانند با هم جفتگیری کنند؟ ترکیب شیمیایی خون به چه شکل است؟ چه چیزی در نمونه ی ادرار نوزاد دیده می شود؟ شیر؟ یا چیزی غیر قابل تصور؟

در ادامه مطلب با بسیاری نقد های بیشتر همراه باشید

Homan بازدید : 224 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

[|| کیفیت بلوری ۷۲۰p – زیرنویس فارسی ||در ادامه مطلب با لینک مستقیم سایت دیگر میتوانید فیلم را دانلود کنید

Homan بازدید : 329 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

با عرض سلام خدمت همه کاربران و میهمانان

عکسهای بلا کالن در قالب یک خوناشام بسیار زیاد است ولی این عکس از سایت twilightguidan منتشر شده است که بلا را به سمت بالا نشان میدهد ( فقط صورت ) که یک عکس عالی در یکی از صحنه های فیلم است ..... برای دانلود به ادامه مطالب بروید.

Homan بازدید : 184 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در این پست چند تا دموی قشنگ از ماه نو یا همان خاطرات غمگین گذاشتم که امیدوارم شما کاربران را خوشحال کنه چون این دمو را به سختی پیدا کردم در ضمن این دمو ها داری قسمت های مختلف است که با توجه به انها میتواند دانلود کنید.

شاید خاطرات غمگیت بار دیگر مرور شود... برای دانلود به ادامه مطالب بروید.

Homan بازدید : 127 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
در این قسمت همانطور که قبلا به شما گفتم دانلود حضور بازیگران بر روی فرش قرمز در روز اکران را گذاشتم که میتوانید در ادامه مطالب دانلود کنید.
Homan بازدید : 643 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

این پشت صحنه ها یکسری ویدئوهای بسیار عالی هستند که هرکس را که توالایتی باشد مجبور

به دوباره دیدن میکند و برای همین تولید شده است تا طرفداران ب-لوری و دی وی دی ها را بخرند

و همچنین این پشت صحنه قرار بود اکران شود و از سایت رسمی بخش شود ولی سریع لو رفت

به هر حال من این پشت صحنه بسیار بسیار زیبا را برای دانلود گذاشتم که میتوانید در ادامه مطالب

دانلود کنید.

Homan بازدید : 1229 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

با عرض سلام خدمت کاربران عزیز

در این پست فیلم خوناشامهای مسخره را برای دانلود گذاشتیم که امیدواریم این فیلم باعث خنده طرفداران استفنی مه یر و گرگ و میش شود.

این فیلم یک کمدی کامل از دو فیلم توالایت و ماه نو است

Homan بازدید : 88 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
 

نئول فیشر با سایت رسمی گرگ و میش یک مصاحبه انجام داده که در این مصاحبه از حس و حال خودش در بازی در قسمت آخر گرگ و میش میگوید شما کاربران عزیز میتوانید در ادامه مطالب این مصاحبه را بخوانید.

اسم شرکت سوال کننده : Below is an excerpt

Homan بازدید : 95 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
اشلی گریین که کلا بچه های انجمن خوب میشناسنش که بازیگر نقش آلیس کالن در گرگ و میش است یک گفتگوی جدید با شبکه MTV انجام داده که در مورد گرگ و میش و فیلم جدید اش میگوید. شما کاربران عزیز میتوانید این گفتگو را در ادامه مطالب بخوانید و همچنین این گفتگو شامل یک سوال کلی است که اشلی به طور کامل و در مرود همه چیز توضیح میدهد.
Homan بازدید : 81 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
بلاخره پس از انتظار بسیار ویدئو سپیده دم بخش دوم امد که به همراه نسخه خانگی DVD های ب-لوری فیلم سپیده دم بخش اول به روز شد و میتوانید در ادامه مطالب دانلود کنید.
Homan بازدید : 1341 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در فیلم توالایت صحنه هایی حذف شد که باید حذف میشد چون بعضی ها +16 بود و بعضی ها از

لحاظ جلوه پردازی دچار نقص و مشکل بود به هر حال در این پست صحنه های حذف شده فیلم

توالایت یا گرگ و میش یک را برای دانلود گذاشتم که میتوانید در ادامه مطالب دانلود کنید.

Homan بازدید : 120 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

مطمئنا خیلی ها منتظر این بودن که فیلم گرگ و میش: سپیده دم بخش اول را با کیفیت

اصلی ببینند و یا دانلود کنند خب من در این پست دانلود سپیده دم بخش اول با کیفیت

اصلی یا همان HD را براتون گذاشتم برای دانلود به ادامه مطلب بروید.در ضمن برای دانلود زیر نویس به ادامه مطلب بروید

Homan بازدید : 168 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (1)
با سلام خدمت دوستان چون هواداران سپیده دم خیلی عجله دارن برای دانلود فیلم برای همین دانلود پرده سینما را گذاشتم که از دو سرور میتونید دانلود کنید . برای دانلود به ادامه مطالب بروید.
Homan بازدید : 73 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (1)
 تاریخ اکران فیلم cosmopolis اعلام شد که در 8 جون در کانادا و دیگر کشورها به نمایش در خواهد امد شما دوستان عزیز میتوانید تاریخ و زمان اکران را می توانید در ادامه مطلب بخوانید  بخوانید.
Homan بازدید : 98 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

تو در روزهای آخر فیلمبرداری چطور بودی؟خوشحال یا ناراحت؟


راب: خوب ما روزهای آخر فیلمبرداری در کانادا بودیم و دو هفته فیلمبرداری در شب داشتیم و هوا هم خیلی سرد و وحشتناک بود.اما آخرین روزها که در کارائیب بودیم عالی بود.تنها زمانی که ما داشتیم توی یه هوای خوب فیلمبرداری می کردیم همون روز آخر بود!و مشغول فیلمبرداری در ساحل و در کنار دریا بودیم.شب هم مشغول شنا کردن بودیم.و من روز آخر رو دوست داشتم.خیلی بد نبود که تمام روز رو روی ماسه های نرم باشی!

Homan بازدید : 88 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

شبکه MTV یک نظرسنجی جدید را شروع و راه اندازی کرد که در طی ان باید بهترین لوکیشن یا صحنه ماندگار فیلم و مجموعه گرگ و میش را انتخاب کنند ( طرفداران گرگ و میش ). طبق خبرهای رسمی سوال شبکه بدین صورت است. سوال: کدام صحنه گرگ و میش بهترین استفاده و عالی بوده است ؟

برای شرکت در این نظرسنجی به ادامه مطالب بروید

Homan بازدید : 319 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در یک حراجی در کشور آمریکا بالشت ادوارد و بلا که در سپیده دم بخش اول در ماه عسل بوده است به فروش گذاشته شده است و علت فروش و واگداری ان درخواست طرفداران این مجموعه بوده است اما چیزی که با عث شد تا این بالشت بسیار گران و با ارزش باشد و خریدار زیادی داشته باشد در ادامه مطالب به همراه دانلود عکس وجود دارد.

این خبر در ادامه مطالب برای افراد + 18 سال میباشد.

Homan بازدید : 107 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

قبلا دانلود تیزر سپیده دم بخش دوم را برای دانلود گذاشته بودیم که کیفیت خوبی نداشت و کلا کیفیت های عالی باید به صورت انلاین مشاهده میشد ولی حالا دانلود تیزر اصلی سپیده دم بخش دوم را با کیفیت عالی و خوب MP4 برای دانلود گذاشتم که در ادامه مطالب میتوانید دانلود کنید.

 

Homan بازدید : 100 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
کرستن استوارت در تاریخ 4 می امسال در مراسم و جشنواره The Tonight Show with Jay Leno بر روی فرش قرمز خواهد رفت که این مراسم و دعوت کردن کرستن به خاطر فیلم سفید برفی و شکارچی است و خیلی عجیب به خاطر فیلم بر روی جاده نیست. شما کاربران عزیز میتوانید در ادامه مطالب عکس کرستن استوارت بر روی فرش قرمز این فستیوال در سال گذشته را دانلود کنیددانلود عکس کرستن در فستیوال : اینجا ( دانلود از سرور اصلی )
Homan بازدید : 58 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
نیئول فیشر بازیگر جدید سپیده دم بخش دوم است این بازیگر در نقش دیمیتری حضور پیدا خواهد کرد . دیمیتری برادر پادشاه مرده خوناشام ها یعنی برادر اصلی سلسه رومانی است که در این فیلم نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه چیزی دوست دارید اتفاق بیوفتد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 65
  • بازدید سال : 1,015
  • بازدید کلی : 23,686
  • کدهای اختصاصی