loading...
طرفداران twilight
Homan بازدید : 59 پنجشنبه 10 فروردین 1391 نظرات (0)
نسخه جدید مرورگر اپرا را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

لینک های دانلود

Homan بازدید : 77 پنجشنبه 10 فروردین 1391 نظرات (0)

هم اکنون ورژن جدید مرور Google Chrome را برای شما آماده ی دریافت قراره ایم. Google Chrome جزء مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رقیب اصلی مرورگرهایی چون اینترنت اکسپلورر و فایرفکس به شمار می رود. این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و ... اشاره نمود.هم اکنون می توانید نرم افزار گوگل کروم را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Google Chrome Browser

 

 

 دانلود - با حجم 22.49 مگابايت
 پسورد : www.arash98.com ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )

Homan بازدید : 69 پنجشنبه 10 فروردین 1391 نظرات (0)

با رشد اینترنت در قرن ۲۱ ، هکران و نفوذگران بیشتر از قبل پیشرفت کردند ...  پس مرورگری با نام Browser Comodo Dragon یک دیوار اهنین در برابر انهاست و امنیت شما را تضمین می کند. مرورگر Comodo Dragon سرعتی بیشتر از گوگل کروم و محیطی خیلی جذابتر از آن دارد . اگر می خواهید یک مرورگر جدید با سرعت بالا و با ثبات و محیطی امن را تجربه کنید Comodo Dragon Browser از بهترینهاست. هم اکنون می توانید نرم افزار کومودو را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Comodo Dragon Browser

 

 

 دانلود - با حجم 22.85 مگابايت
 پسورد : www.arash98.com ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )

Homan بازدید : 73 پنجشنبه 10 فروردین 1391 نظرات (1)
دانلود AV Voice Changer Software Gold Edition 7.

AV Voice Changer نرم افزاری است که به کمک آن می توانید به تغییر صدای خود در هنگام چت کردن و … بپردازید. و افکت های گوناگونی که این نرم افزار بر روی صدای شما می گذارد قادر خواهید بود صدای خود را به شکل های مختلف تغییر داده و در زمینه های مختلفی مانند : صدا گذاری بر روی کلیپ های تصویری، گفتگو صوتی در محیط های چت و جلوگیری از فاش شدن هویت اصلی شما، فرستادن Email های صوتی  و … استفاده کنید. به وسیله نسخه Diamond این نرم افزار با بهره گیری از محیطی حرفه ای و پیشرفته و با استفاده از افکت ها و جلوه های ویژه بسیاری که به صدای شما می دهد حتی می توانید صدای خود را صدای بازیگران مشهور سینما و یا دیگر افراد مشهور تبدیل کنید. و یا می توانید از طریق این نرم افزار بسیار جالب صدای خود را شبیه به یک زن و یا مرد ، بچه کنید و به صدا گذاری بر روی فیلم مورد علاقه خود بپردازید .

قابلیت های کلیدی نرم افزار AV Voice Changer Software Gold Edition 7.0.37 :

- دارای خروجی صدا با کیفیت بسیار بالا به وسیله تغییراتی که در صدا ایجاد کرده و افکت هایی که به آن می دهد.

- توانایی وارد کردن و مقایسه بین صدای افراد مختلف و همسانسازی آنها.

- توانایی ایجاد تغییرات کلی در صدا و تبدیل صدای کاربر به صدای مرد، زن و انواع حیوانات.

- توانایی ضبط کردن صدا از دیگر وسیله های خارجی و افکت گذاری بر روی آن.

- کاملا سازگار با انواع برنامه های اینرتنتی در ضمینه چت و گفتگو های صوتی از جمله : YIM, AIM, MSN, Google Talk, ICQ, Paltalk, Net2Phone .

- دارای equalizer ها و ابزاراتی پیشرفته برای حذف Noise و بهبود کیفیت صدا.

- دارای بیش از ۱۰۰ ها افکت برای ایجاد تغییرات در صدا.

- دارای مجموعه ای از صداهای افراد مشهور و گرفتن صدای کاربران و همسان سازی صدای کاربر با افراد مشهور و به عبارت دیگر تقلید صدای آنها !

- دارای ظاهری ساده و کاربرپسند و در عین حال حرفه ای.

و …

0.37 نرم افزار تغییر صدای خود
Homan بازدید : 85 پنجشنبه 10 فروردین 1391 نظرات (0)
مشاهده و اجرای فایل های فلش با Adobe Flash Player 10.2.152.32

Adobe Flash Player یک کلاینت Runtime با کارایی بالا، سبک و روان می باشد که تجربه های کاربری قدرتمند و پایداری را در سیستم عامل های اصلی، مرورگرها، گوشی های تلفن، و دستگاهها به ارمغان می آورد. حتما تا بحال برای شما پیش آمده است که برای مشاهده محتوای آنلاین و جاری پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار آدوب فلش پلیر برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد . این نرم افزار، کلاینتی غنی و عمومی برای ارائه تجربه فایلهای آدوب فلش در رایانه های دسکتاپ و دیگر دستگاه ها می باشد، که به شما اجازه می دهد تا بهترین کیفیت انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید. این ابزار، برنامه های کاربردی تحت وب را بصورت نهایی (Front- end) نمایش می دهد، واسط های کاربری وبسایت را با کیفیت عالی به نمایش می گذارد، تبلیغاتهای آنلاین را بصورت تعاملی و جذاب نمایش می دهد و انیمشن های کوتا و بلند را نیز به کیفیت عالی برروی مرورگر شما نمایش می دهد. Adobe Flash Player به شما اجازه می دهد تا محتواهای جذاب وب را مانند بازی ها، ارائه های تجاری، تبلیغات و غیره را مشاهده نمایید، این بسته شامل تنها فلش پلیر و فرآیند نصب مستقل آن می باشد، از لحاظ فنی این برنامه Flash Player ActiveX Control می باشد و تنها قادر به نمایش فایل فلش در داخل مرورگر شما می باشد.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Adobe Flash Player 10.2.152.32 :

  • نمایش محتوای فلش با کیفیت عالی برروی مرورگر وب شما
  • اجرای بازی های آنلاین، نمایش تبلیغات ، بنرها و انیمشن های تحت وب
  • قابلیت نصب برروی سیستم عامل، مرورگر و گوشی های موبایل برای نمایش محتوای فلش
  • نصب شده برروی بیش از ۷۰۰ میلیون رایانه دسکتاپ متصل به اینترنت و گوشی موبایل
  • فراگیرترین پلتفرم در سرتاسر دنیا (فلش)
  • رایگان بودن

و…

Homan بازدید : 70 پنجشنبه 10 فروردین 1391 نظرات (0)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه چیزی دوست دارید اتفاق بیوفتد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 1,043
  • بازدید کلی : 23,714
  • کدهای اختصاصی